Khamis, 10 Disember 2009

Result Sem 1 09/10

assalamualaikum.... huhuhuhuhu...sedih-sedih..yang diharap tak tercapai..punah harapan ku..huhuhuhu...result ku teruk..1A,2B+,2B-,1C+,1C.. tak de yg kna repeat..tp paper yg dapat C+ dgn C tu sgt tak puas hati..coz mmg dua paper tu paper last..serentak 2 paper dlm sehr..satu ptg,satu lg mlm..mmg dah awal2 exam last paper hr tu dah rs tak confident..coz otak celaru dgn 2 paper skali,yer la..otak aku plak bukan otak komputer nak kna adjust bg bleh jln 2 skali..huhuhuhu..sangat sangat sangat kecewa...kesian mama dgn ayah..sepanjang waktu aku exam,slalu solat hajat baca yasin n berdoa g aku bleh jawab exam..nampak gayanya sem dpan aku kna pulun lebih nak cover CGPA sem ni sama... musykil..paper yg mula2 sem dlu aku nak drop coz aku rs berat..yer la,sem 1 dah terdesak ambik paper 3ribu,paper sem4 tu..brani nya menempah bala..alih2,paper tu yg aku bleh skor..tp paper lain plak yg aku kantoi..huhuhuhuu... sedih lg ni...rs mcm tak berbaloi berjaga siang mlm study utk 2 paper last tu,alih2 dua2 dpat C...nampaknya sem dpan kna buat anjakan paradigma..kurangkan balik rumah,kurangkan tidor,kurangkan terlibat dgn aktiviti2 luar kelas..setakat peserta ok lg..kna tinggalkan jawatan2 besar la nampaknya... thanks to ayah and kakcik..walaupun tau result aku seteruk tu,masih berfikiran positif yg aku masih ada peluang belajar n tak perlu repeat paper..pada mama n adik yg tak tau apa2,lebih baik tak tau dr tau,coz nanti frus menonggeng mcm kaklong..pulun punya pulun,tu saja habuan yg kaklong dpat..maaf mama ayah..tak dapat bg yg terbaik lg wat masa la ni... hm...moral of this story... JIKA DOAMU DIMAKBULKAN,TANDANYA ALLAH SWT MENYAYANGIMU, JIKA DOAMU LAMBAT DIMAKBULKAN,TANDANYA ALLAH SWT INGIN MENGUJIMU, JIKA DOAMU TAK DIMAKBULKAN,TANDANYA ALLAH SWT MERANCANG YANG TERBAIK UNTUKMU..... wassalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan